2 Eylül 2008 Salı

E Okul - Okullara Ait Bilgiler

E Okul'a giriş yaptıktan sonra sol tarafta yer alan okul bilgileri bölümü 2 sekmeden oluşuyor;
Okul Bilgileri Güncelle ve Öğrenim Şekli Güncelle
Okul Bilgileri Güncelle;
Okul Bilgileri Güncelle sekmesine tıkladığınızda okulunuza ait temel bilgilerin bulunduğu bir tablo göreceksiniz.Bu tabloda aşağıdaki bilgiler yer almaktadır.
Adres;Okulunuz adres bilgisi.
Tel No:Okulunuzun telefon numarası.
Fax No:Okulunuzun fax numarası.
Web sayfası:Okulunuza ait bir web sayfası varsa yazabilirsiniz.
E Posta:Okulunuzun kullanmakta olduğu bir mail adresi.
Kurum Tipi:Kurum tipiniz yazıyoruz.
Yukarıdaki alanlarda yaptığımız bir değişiklikten sonra sol üst köşede bulunan disket görünümlü kaydet butonuna tıkladığımız takdirde yeni bilgiler güncellenecektir.

Okulun Öğretim Şekli;Bu sayfada Normal Öğretim ve İkili Öğretim olmak üzere 2 seçenek mevcut.Eğer okulunuz tam gün öğretim yapan bir okulsa Normal Öğretimi ,eğer okulunuz sabah-ve öğle olmak üzere 2 öğretim yapıyorsa İkili Öğretimi seçip Kaydet butonuna tıklayınız.

0 yorum: